Briggs8417
Last Activity:
Jul 31, 2015 at 5:01 PM
Joined:
Jul 6, 2011
Messages:
7,384
Likes Received:
4,041
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Jun 20, 1990 (Age: 25)
Location:
Fort Belvoir, VA
Occupation:
U.S Navy Veteran, Student

Share This Page

Briggs8417

Salt Proprietor of TYM, Male, 25, from Fort Belvoir, VA

Premium Supporter

Every time I think I'm improving in this game...online shows me I playing for real is for scrubs. Why are AA'S impossible online? Jul 30, 2015 at 9:03 PM

Briggs8417 was last seen:
Jul 31, 2015 at 5:01 PM
    1. Briggs8417
      Briggs8417
      If I keep this up I will probably become TYM's resident "MK9 hater" lol.
      1. RM Indecisive and Espio like this.
    2. Briggs8417
      Briggs8417
      Are we for real with this Injustice sequel stuff after only a year? Did you guys get that bored with the game already? lol
      1. Espio likes this.
      2. View previous comments...
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        I suppose the comparison is a bit of a stretch, but we don't know where this game will be next year though. (Probably dead now that everyone knows about a sequel lol) Yeah man there is no sense in putting out a new game every two years when you could just make the one you already have out better lol.
        May 7, 2014
      4. Fred Marvel
        Fred Marvel
        true lol and yeah i agree i wish nrs would support ther games longer but i guess they wanna cash in, but then again things like story mode can only progress in sequels and pls no star labs this time
        May 7, 2014
      5. Briggs8417
        Briggs8417
        Yeah I don't want to go through 300 pointless challenges just for costumes.
        May 7, 2014
    3. Briggs8417
      Briggs8417
      New avatar...Mega Venusaur da gawwwd.
      1. THTB and Espio like this.
      2. View previous comments...
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        One of my favorites. Thing is so damn fun lol.
        May 6, 2014
      4. THTB
        THTB
        Tankiness too stronk.
        May 6, 2014
      5. Briggs8417
        Briggs8417
        Waaay too strunk...until Mega Pinsir comes out to play. ;___;
        May 6, 2014
    4. Briggs8417
      Briggs8417
      I had such an awesome weekend. Coming into work wishing it never ended lol.
    5. Espio
      Espio
      Games tonight?
      1. View previous comments...
      2. Espio
        Espio
        Great, I'll be on around 9pm :).
        Apr 30, 2014
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        Ok cool. :) I probably won't be on too long though tonight. I have to wake up super early in the morning. Going to visit my lady in VA. :)
        Apr 30, 2014
      4. Espio
        Espio
        Short set is fine by me, I have to go to university tomorrow.

        And awesome, have a safe trip. :D.
        Apr 30, 2014
    6. Briggs8417
      Briggs8417
      Pokemon battle app is out, which means I now have something to do at any point in time when I get bored.
      1. Braindead
        Braindead
        Details?
        Apr 25, 2014
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        Apr 25, 2014
    7. Briggs8417
      Briggs8417
      soooooo sleepy.
    8. Briggs8417
      Briggs8417
      Started hitting training mode with my DD this past week and have been finding some interesting stuff. Been taking notes. #infiltration
      1. Espio likes this.
      2. View previous comments...
      3. Chongo
        Chongo
        Because all reptile players are free ;_;
        Apr 25, 2014
      4. Briggs8417
        Briggs8417
        But what about elbow dash doe?
        Apr 25, 2014
      5. Chongo
        Chongo
        it is safe on block
        Apr 25, 2014
    9. Briggs8417
      Briggs8417
      Trying to knock the rust off my IGAU skills. TIme to get off this AE for a bit and play my favorite fighter.
      1. View previous comments...
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        I'm just a DC fan boy lol. There are a lot of aspects about the game I really don't like, but overall I think the game is really solid. Also, I won't lie I have more fun playing DD than any character in anything. I think AE is waaay better overall. IF we want to talk about games that are super well designed and balanced then we need to get on this KOF discussion lol.
        Apr 21, 2014
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        I don't play that game but gawd dayum it's amazing.
        Apr 21, 2014
      4. Vagrant
        Vagrant
        Yeah see I'm not big on DC stuff so I understand why you like it so much if that's your shit.
        Apr 21, 2014
    10. Briggs8417
      Briggs8417
      What's going on with the PSN servers for IGAU?
    11. Briggs8417
      Briggs8417
      I'm so full of pep today and I have no idea why.
    12. Briggs8417
      Briggs8417
      I haven't seen any of my TYM buddies in forever...I miss you guys so much sometimes it hurts. ;___;
      1. Espio and RiBBz22 like this.
    13. Briggs8417
      Briggs8417
      I think I am going to replace my stolen PS3 with a Wii U. It's just a fantastic system.
      1. pogse likes this.
      2. View previous comments...
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        We if I stick with Playstation I'm just going to save up for the upgrade to PS4. I don't believe in physical copies of movies now that digital downloads are a thing.
        Apr 10, 2014
      4. Mikemetroid
        Mikemetroid
        whatever you do, don't buy the injustice for the WiiU its still on the zod patch.
        Apr 10, 2014
      5. Briggs8417
        Briggs8417
        Ew omg thanks for that, because I totally would've lol.
        Apr 10, 2014
    14. Briggs8417
      Briggs8417
      If anyone is wondering: Oyster stew + Beer = DO NOT WANT!
    15. Briggs8417
      Briggs8417
      Hello, my name is Justin, and I like to make terrible life decsions.
    16. Briggs8417
      Briggs8417
      Man my workout this morning wore me out. I am so in need of a nap followed by beer. WEEKENDS WHOOP!
    17. Briggs8417
      Briggs8417
      I hit someone with the most noobish Pokemon no mix up mix up ever.
      1. xInfra Deadx likes this.
    18. Briggs8417
      Briggs8417
      Got my PS3 stolen a few weeks ago. My insurance company gave me $207 to get a new one...so needless to say I have no console at this time.
      1. Compbros
        Compbros
        That sucks, thieves are the fucking worse. People work and/or save up for shit and then they just pick it up and take it.
        Mar 18, 2014
      2. Derptile
        Derptile
        Wood rather have the $207 than the ps3 as this time, TBH.
        Mar 18, 2014
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        I hate it indeed, but as Derptile mentioned I'd rather the money at this point anyway lol. I have just really been wanting to play Injustice and can't lol.
        Mar 18, 2014
    19. Briggs8417
      Briggs8417
      I would certainly like to participate in more majors in the future, as well as get close to people who play this game...oh wait I will! :D
    20. Briggs8417
      Briggs8417
      My goal is to be on the top 500 players list on Pokemon Showdown...but that will probably not happen any time soon. Especially with my team.
    21. Briggs8417
      Briggs8417
      PS3 got stolen. Super rad.
    22. Briggs8417
      Briggs8417
      So in two weeks I will be married to the most wonderful person I know in my life. She is my best friend and I can't wait for this day!
      1. View previous comments...
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        Thanks to all! Yes I'm totally nervous but just as excited!
        Feb 3, 2014
      3. FOREVER KING
        FOREVER KING
        nice good luck man!
        Feb 3, 2014
      4. EMPEROR_JUPITER
        EMPEROR_JUPITER
        congratulations
        Feb 3, 2014
    23. Briggs8417
      Briggs8417
      Today fucking blows...
      1. smokey
        smokey
        Jan 10, 2014
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        I wasn't the biggest fan of the new album at first, but it really grew on me and now I love it. Also, that guy is on point lol.
        Jan 10, 2014
    24. Briggs8417
      Briggs8417
      Uuuugh, so upset I have to work today.
      1. View previous comments...
      2. Ironsoulsmasher
        Ironsoulsmasher
        this'll mark the first week in almost a month i've had to work more than 2 days straight, AND i work christmas. sucks being an overnighter at walmart, lulzz
        Dec 23, 2013
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        OOOHHH you're one of those. I'm so sorry
        Dec 23, 2013
      4. Ironsoulsmasher
        Ironsoulsmasher
        yeah it sucks lol. ;_;
        Dec 23, 2013
    25. Briggs8417
      Briggs8417
      Injustice is meh. I love it cuz it's DC.
      1. 187x
        187x
        I love DC and i dnt like it. ;_;
        Dec 19, 2013
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        I mean, Batman + Fighting game = win to a certain extent for me, and that goes double for Black Adam. It's just there is too much wrong from a mechanics standpoint for me to go OMG THIS GAME IS AMAZING! So yeah, there's that lol.
        Dec 19, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Jun 20, 1990 (Age: 25)
    Location:
    Fort Belvoir, VA
    Occupation:
    U.S Navy Veteran, Student
    PSN Gamertag:
    Joker8417
    Twitch:
    http://www.twitch.tv/joker8417

    Interact

    Content:
    Playstation:
    Joker8417
    Yahoo! Messenger:
    [email protected]
  • Loading...