Briggs8417
Last Activity:
May 19, 2016
Joined:
Jul 6, 2011
Messages:
7,440
Likes Received:
4,076
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Jun 20, 1990 (Age: 25)
Location:
Fort Belvoir, VA
Occupation:
U.S Navy Veteran, Student

Share This Page

Briggs8417

Salt Proprietor of TYM, Male, 25, from Fort Belvoir, VA

Man, who wants to watch me stream some more nowadays? May 19, 2016

Briggs8417 was last seen:
May 19, 2016
    1. Briggs8417
      Briggs8417
      Streaming later tonight. Was going to play Divekick, but no one seems to play anymore...so IGAU. It's a shame because my kung pao is bae.
    2. Briggs8417
      Briggs8417
      Anyone here play divekick on PS4?
    3. Briggs8417
      Briggs8417
      As much as I love IGAU, I can't handle this game sometimes lol.
      1. View previous comments...
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        We should man. I don't have stupid comcast anymore and my connection is waaaaaaay better.
        Feb 23, 2015
      3. Espio
        Espio
        Are you still using Doomsday?
        Feb 23, 2015
      4. Briggs8417
        Briggs8417
        Yeah dd and adam
        Feb 23, 2015
    4. Briggs8417
      Briggs8417
      Pre-ordered mkx today. It's on betches.
      1. Espio
        Espio
        Damn, no Reptile no buy prior to today? ;_______;
        Jan 27, 2015
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        Lmao nah, I was going to go the Kotal Kahn route. Reptile just put the nail in the coffin.
        Jan 28, 2015
    5. Briggs8417
      Briggs8417
      Come catch my stream with some IGAU trolling at Da Rushdown gais. :)
      1. Espio likes this.
    6. Briggs8417
      Briggs8417
      Could i use someones wbid stuff for the new 52 black adam?
      1. Espio
        Espio
        No, but you can add me on PS4 gurl.

        Also, I dunno how to access the costume either (but thankfully I don't use Teth Adam).
        Dec 31, 2014
    7. Chongo
      Chongo
      Yo bruh add me for teh pokemanz, I need another game to thrash you in :)
      1. View previous comments...
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        He's not a bill, he is just very niche honestly. If you need something to wall venusaur he is a beast.
        Aug 14, 2014
      3. Chongo
        Chongo
        duuude, idk man he seems like a huge bill to me

        at least i got my adamant dragonite :)
        Aug 15, 2014
      4. Briggs8417
        Briggs8417
        Dnite is hawwt. I love running it with a lum berry.
        Aug 19, 2014
    8. DarksydeDash
      DarksydeDash
      Got a monsoon vivillion?
      1. View previous comments...
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        I might not sure actually. Let me see.
        Aug 19, 2014
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        I have a female delphox, and I can copy it. I just cant do it right now, I am about to leave for my new job.
        Aug 19, 2014
      4. DarksydeDash
        DarksydeDash
        Ok :)
        Aug 19, 2014
    9. Briggs8417
      Briggs8417
      Marvel was the most hype game of the weekend..actually how could I forget about the godlike comeback in Blazblue finals...weekend was crazy.
    10. Briggs8417
      Briggs8417
      All I want to do is go home and watch evo.
    11. Briggs8417
    12. Briggs8417
      Briggs8417
      #DAFUQIZISSHIT
      1. xInfra Deadx
        xInfra Deadx
        #WWSD
        Jul 8, 2014
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        Why do I always miss when things like this become the new hypeness? @.@
        Jul 8, 2014
    13. Briggs8417
      Briggs8417
      Aaaaaah set myself up a nice short day at work, and then I get to go home to my beautiful wife. :)
      1. Espio likes this.
    14. Briggs8417
      Briggs8417
      Kotal Kahn looks interesting.
      1. 187x and Vulcan Hades like this.
      2. Vulcan Hades
        Vulcan Hades
        Indeed I'm interested in his V where he can use buffs and debuffs.
        Jun 16, 2014
      3. Briggs8417
        Briggs8417
        From what I'm seeing he has a lot of potential, and from what I've heard he hits hard as hell.
        Jun 16, 2014
    15. Briggs8417
      Briggs8417
      As scared as I am about MKX disappointing me, I'm probably still going to buy it. Gotta get a new console first though. :\ Too much moneyz..
      1. Art Killer B
        Art Killer B
        LBSH, NRS games are not meant for tournament play. NRS games are made for casuals. Fatalities and all those gimmicks are their priorities, not gameplay. Maybe by 2017 they'll deliver their first legit fighting game after 25 years of shennanigans.
        Jun 13, 2014
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        I mean this one seems to have some pretty interesting concepts, but so did IGAU. They just couldn't execute on their end.
        Jun 13, 2014
    16. Briggs8417
      Briggs8417
      I'm glad to see everyone so hype about MKX. I really wish I could be there with you guys.
      1. Art Killer B likes this.
    17. Briggs8417
      Briggs8417
      Wemt to look up an anthrax song and mkx was at the top of the search list...i think its a sign...but i wont follow it.
      1. Spinky likes this.
    18. Briggs8417
      Briggs8417
      Saw yesterday's Hunter X Hunter, Meurum is dat nigga yo'.
      1. NRF CharlieMurphy
        NRF CharlieMurphy
        Does it even compare to last weeks? Should I stay hype? Does he megavolve?
        Jun 4, 2014
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        It's no where near as hype as last week's lol, but it is a good episode.
        Jun 4, 2014
    19. Briggs8417
      Briggs8417
      I need to watch Hunter X Hunter...I'm hoping it will outhype GOT...I know last episode did.
      1. pogse likes this.
    20. Briggs8417
      Briggs8417
      This site is getting so hype over this trailer, let's just hope NRS finally delivers us something that is actually finished this time.
    21. Briggs8417
      Briggs8417
      Holy fuck GOT this week. @.@
      1. RM Cossner
        RM Cossner
        Don't "lose your head" huehuehue
        Jun 2, 2014
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        Lmao! Ho fuck!
        Jun 2, 2014
    22. Briggs8417
      Briggs8417
      Thanks soup, yer always here when it matters. Props dawg.
      1. Insuperable
        Insuperable
        Helping the community one dream at a time!
        Jun 2, 2014
      2. Briggs8417
        Briggs8417
        Keep the dream alive bruh, for the good of us all lol.
        Jun 2, 2014
    23. Briggs8417
    24. matterovermind
      matterovermind
      This shiny Goodra man... ulll
      1. Briggs8417
        Briggs8417
        Lol shiny goodra is sick man. I'm a big fan of this shiny Mega Pinsir right now.
        May 30, 2014
    25. Briggs8417
      Briggs8417
      What the hell is going on in here?
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Jun 20, 1990 (Age: 25)
    Location:
    Fort Belvoir, VA
    Occupation:
    U.S Navy Veteran, Student
    PSN Gamertag:
    Joker8417
    Twitch:
    http://www.twitch.tv/joker8417

    Interact

    Content:
    Playstation:
    Joker8417
    Yahoo! Messenger:
    [email protected]
  • Loading...